Als Aster Zorg willen we dienstverlening uitvoeren van een hoog niveau. We zijn altijd bezig om kwaliteit te verbeteren. Om de kwaliteit van onze dienstverlening te meten, meten we onze cliënttevredenheid.

Inhoud onderzoek cliënttevredenheid

In dit onderzoek vragen we onze cliënten wat zij van onze dienstverlening vinden. We vinden het fijn om te horen dat het goed gaat, maar vinden het ook belangrijk om verbeterpunten van onze cliënten te ontvangen. Met deze verbeterpunten kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren.

Resultaten

Dit jaar hebben we ons cliënttevredenheidsonderzoek in het voorjaar uitgevoerd. We hebben hiervoor al onze cliënten een papieren enquête verstuurd. Veel van onze cliënten hebben deze enquête ingevuld, in totaal heeft meer dan 50% van onze cliënten de enquête teruggestuurd. Uit de resultaten blijkt dat onze cliënten over het algemeen zeer tevreden zijn over onze dienstverlening. Het meest tevreden zijn ze over het contact met de hulp: onze cliënten waarderen gemiddeld de hulp met een 8,4. Ook over kwaliteit van de schoonmaak zijn de cliënten tevreden, ze waarderen dit gemiddeld met een 8,2.

Verder kwam uit het onderzoek naar voren dat onze cliënten het hebben van een vaste hulp belangrijk vonden. Met een vaste hulp wordt een vertrouwensband opgebouwd. cliënttevredenheid